About me!

Hi ladies,

Na lang nadenken, wikken/wegen en voorbereiden is het zover:

Ik start mijn blog: Tutorials By Sandy

Ik heb voor deze naam gekozen omdat ik mij toch voornamelijk wil richten op nieuwe looks! Er gaat vrij veel tijd zitten in filmpjes maar ik wil er zeker 1 per week uploaden. Natuurlijk zal ik ook swatches maken van nieuwe collectie’s en andere artikelen posten. Ik ben van plan om zo nu en dan ook een niet-beauty-gerelateerd artikel te plaatsen, dit kan zijn; wonen, medisch, gadgets of iets over mezelf als daar genoeg interesse voor is!

Natuurlijk hoop ik dat jullie met veel plezier mijn blog lezen en mochten jullie zelf op- of aanmerkingen, ideeën, verzoeken of een vraag hebben kunnen jullie mij mailen op tutorialsbysandy@hotmail.com

Ook ben ik te vinden op twitter! #TutorialBySandy

Liefs Sandy

5 reacties »

  1. Muriël Said:

    Leuke en een hele mooie foto!

    XXX

  2. Alimonia Said:

    Welkom. Leuke foto !

  3. nienke Said:

    die laatste vind ik mooi! je hebt echt mooie nagels.

    • nienke Said:

      sorry ik drukte op verkeerde comment ding :$


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Geef een reactie

